“"Mην τα σφραγίσεις τα λόγια της προφητείας του βιβλίου αυτού, γιατί ο καιρός σίμωσε.."
Όταν πρωτοδιαβάσει κάποιος την Αποκάλυψη Ιωάννου θα εκπλαγεί από τις τρομερές εικόνες καταστροφής,θανάτου,οργής,εκδίκησης και μίσους που περιπλέκουν όλο το έργο με εξαίρεση ίσως το τέλος κατά την κάθοδο της Νέας Ιερουσαλήμ.Η αρχή γίνεται με το όραμα του αποστόλου και την καθοδήγηση του από μια φοβερή οντότητα που του αποκαλύπτει τα φοβερά οράματα!
Θα μπορούσαμε λοιπόν να την χαρακτηρίσουμε ως έργο φρίκης,διαχωρισμού και εκδικητικότητας ακόμη και για τους κακούς όπως τους τοποθετεί το έργο!Είναι άραγε έτσι?
Θα πρέπει να δούμε τον μαθητή του σταυρωμένου Χριστού σύμφωνα με τη δική του προσωπικότητα ενταγμένη σε συγκεκριμένες πολιτικές-κοινωνικές ιστορικές συνθήκες.Είναι Εβραίος την καταγωγή που οι Ρωμαίοι με τον Τίτο,του κατέστρεψαν την πατρίδα το 70 μ.χ. σταύρωσαν και εξανδραπόδισαν τον λαό του,ενώ πριν από χρόνια σταύρωσαν τον δάσκαλο του!
Τον χρησιμοποίησε ως δούλο μια Ρωμαία ευγενής στη Μ.Ασία ,κυνηγήθηκε από τους ιερείς της εθνικής θρησκείας ενώ ο αυτοκράτορας Δομιτιανός εξόρισε τον Ιωάννη στην Πάτμο,όπως παρόμοια κυνήγησε και τον νεοπυθαγόρειο φιλόσοφο Απολλώνιο τον Τυανέα.
Ήταν λοιπόν ένας κυνηγημένος Εβραίος χριστιανός της διασποράς και επειδή δεν είχε μυηθεί στη στωική φιλοσοφία,όπως ο Επίκτητος,λογικά είχε μεγάλο συναισθηματικό φόρτο προς τους διώκτες του όπως άλλωστε είχε και ο Απολλώνιος ο Τυανεύς,όπως φαίνεται από το όραμα του στη Λίνδο της Ρόδου,όταν προβλέπει το θάνατο του Δομιτιανού!
Έχει όμως σημασία να πούμε ότι ο Ιωάννης ήταν ο αγαπημένος μαθητής του Ιησού, παρ όλη την παιδική παρορμητικότητα του και το αίσθημα αδικίας που θα τον κυνηγά μέχρι το τέλος της ζωής του.
Άρα κατείχε τα μυστήρια εκείνα που διδασκόταν στα ιερά από τους μύστες,και αυτό φαίνεται σε όλο το έργο της Αποκάλυψης.
Στο χώρο λοιπόν που χτυπά ο Απόστολος Ιωάννης να μπεί στέκεται ο μεγάλος φύλακας στο κατώφλι.
Η φοβερή οντότητα για τους συναισθηματικά φορτισμένους που περιγράφει ο άγιος και του επιτρέπει την είσοδο στον αστρικό χώρο,τον 2ο ουρανό,τον χώρο των παθών ,των συναισθημάτων και των τρομακτικών συμβάντων που αντανακλώνται στον φυσικό χώρο που ζούμε .Ο Α.Ιωάννης είναι τόσο δυνατός από αυτά που είχε τραβήξει και τόσο ψηλά μυημένος από το δάσκαλο του που αντέχει να βιώσει ετούτο τον τρομακτικό χώρο,τον χώρο που περικλείει ο ουροβόρος όφις,ο ΟD, κατά τους ροδόσταυρους του μεσαίωνα!
Ο Απ.Παύλος δε θα εισχωρήσει σε αυτό τον χώρο,αλλά με οδηγό τον ίδιο τον Ιησού θα τον προσπεράσει,γιατί είναι επικίνδυνος γι'αυτόν και θα βιώσει τα μυστήρια του 3ου ουρανού,του νοητού χώρου,(ντεβαχάν στα ινδικά),και θα τυφλωθεί από το φώς που επικρατεί εκεί και θα αλλάξει όλος συθέμελα,όπως θα φανεί στις επιστολές του,όπου αποκαλύπτει σαν άλλος Α.Ιωάννης τα συμβάντα του φωτεινού ετούτου νοητού κόσμου!
Το ταξίδι λοιπόν του Α.Ιωάννη είναι επικίνδυνο για οποιοδήποτε αμύητο,όμως αυτός θα το κάνει και θα το βιώσει όπως κανείς άλλος ούτε τότε,ούτε τώρα αλλά ούτε και στο μέλλον πιθανά!
Η οντότητα του μεγάλου φύλακα του αστρικού χώρου,για κάποιον συναισθηματικά ήρεμο, αντιστοιχεί στον γαλήνιο ασπρομάλλη γέροντα,τον εικονιζόμενο θεό στους χριστιανικούς ναούς,τον Αστραίο της παλιάς θρησκείας,το αρχέτυπο του παλαιού των ημερών στον ψυχίατρο Κ.Γιούνγκ.
Στην αποκάλυψη όμως εκφράζει τη βαριά συναισθηματικότητα του Ιωάννη και το πάθος του για την τιμωρία των Ρωμαίων-λύκων καταστροφέων,τώρα και στο μέλλον.
Έτσι βλέπει αυτά τα τρομερά οράματα,που όλα βιώνονται σε εκείνο τον φοβερό αστρικό χώρο,όπου αιώνια μάχονται οι ταξιαρχίες των ευγενικών ψυχών,των αγγέλων,των αρχαγγέλων και των αρχών με τους Τιτάνες,τους σατανάδες-ασούρα ,τα θηρία και τις καταχθόνιες ψυχές.Όλες αυτές οι συγκρούσεις παθών και συναισθημάτων αντανακλώνται στο φυσικό ανθρώπινο επίπεδο με μάχες μεταξύ εθνών και ανθρώπων.
Όμως αυτά που περιγράφονται είναι γεγονότα αυστηρά και μόνο του αστρικού χώρου και δεν αποτελούν σε καμιά περίπτωση συμβάντα στο φυσικό υλικό χώρο που ζούμε.Έχουν όμως την αντανάκλαση τους στον φυσικό χώρο αλλά κυρίως αποτελούν και τα ίδια αντανάκλαση του συναισθηματικού σώματος ,του αστρικού περιβλήματος του ίδιου του αποστόλου Ιωάννη.
*Μια πολύ ωραία αστρική ενόραση του Αγίου είναι η πόλη της Βαβυλώνας,της μητέρας πόλης της μαύρης μαγείας στον αστρικό και κατ'επέκταση στον φυσικό χώρο.Αυτή πίνει το αίμα προφητών και αγίων αλλά και των εν αγνοία ανθρωπίνων ψυχών.Και από αυτή την ενέργεια που συλλέγει πλουτίζει τους μάγους-εμπόρους της και τους βασιλείς της που κυριαρχούν εκεί και εδώ στο φυσικό πεδίο.Πρόκειται μάλλον γι'αυτή που αποκαλούν οι συνωμοσιολόγοι Σαμπάλα (Sambala) που μοιάζει παραφθορά του δέντρου της ζωής,της εβραϊκής Καββάλα( Kabbalah) .Είδαμε ότι ο δάσκαλος Ο.Μ.Άιβανχοφ αποδίδει το 7κέφαλο θηρίο με τα 10 κέρατα στο αντεστραμμένο δέντρο της ζωής,την Καββαλά.
Οι 7 πληγές μάλιστα των Αγγέλων αντιστοιχούν στα 7 τσάκρας του ανθρώπινου ενεργειακού σώματος και τα 7 επίπεδα της Καββαλά.
Ξεκινώντας από το στοιχείο Γη στο σεφιρώθ Μαλκούθ στο 1ο επίπεδο με 1 κέρατο-σεφιρώθ,ανεβαίνωντας στο ΥΔΩΡ με τη θάλασσα που γίνεται αίμα στο σεφιρώθ Ιεσοντ,συνεχίζοντας στα ποτάμια του 3ου επιπέδου του Χοντ-Νετζάχ με σύο κέρατα-σεφιρώθ και φτάνοντας στο 4ο επίπεδο του Ηλιακού σεφιρώθ Τιφερέτ ,όπου ο 4ος άγγελος ρίχνει τη φιάλη του στον Ήλιο ο οποίος καίει τους ανθρώπους με έντονη ζέστη που δεν είναι άλλη από τη ζέστη της αγάπης που δεν ανέχονται οι σκοτεινές παγωμένες ανθρώπινες ψυχές.Έχει μεγάλη σημασία αυτό το σεφιρώθ που είναι το κέντρο του δέντρου της ζωής,ο δάσκαλος Μιχαήλ Άιβανχωφ αφιέρωσε πολλές ομιλίες στην ηλιακή διδασκαλία με τίτλο "Μεγαλεία του Τιφερέτ".Συνεχίζει ο 5ος άγγελος στα σεφιρώθ Γκεμπουραχ-Χεσεντ,το δικέρατο επίπεδο, που καλείται θρόνος του θηρίου και αυτό γιατί αμέσως πιο πάνω είναι το μυστηριώδες σεφιρώθ ΝΤΑΑΘ που είναι η σκοτεινή πλευρά του εαυτού μας,το θηρίο της άγνοιας κατά τον Ινδό άγιο Σανκαρατσάρυα,το Εγώ μας,και η δεύτερη σκοτεινή ψυχή που υποψιάζεται ο Πλάτων στους Νόμους του.Είναι το ΕΙΜΑΙ Η ΘΕΟΤΗΣ=666 ,που πρέπει να ξεπεράσουμε και τελικά να θυσιάσουμε!Ασ δούμε ,όμως τι λέει ο Απόστολος Ιωάννης γι'αυτό το σεφιρώθ στο 17ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης:"...8Tο θηρίο που είδες, υπήρχε, αλλά τώρα δεν υπάρχει. Mελλοντικά όμως θ’ ανεβεί πάλι από την άβυσσο με τελικό προορισμό την απώλεια. Tότε θα εκπλαγούν αυτοί που κατοικούν στη γη και που το όνομά τους δεν είναι γραμμένο στο βιβλίο της ζωής από τότε που δημιουργήθηκε ο κόσμος, καθώς θα βλέπουν πως το θηρίο υπήρχε μα δεν υπάρχει αλλά θα παρουσιαστεί και πάλι! 9Eδώ είναι που θα φανεί ο νους που κατέχει τη σοφία......11Tο θηρίο, πάλι, που υπήρχε μα δεν υπάρχει τώρα πια, είναι κι αυτός ένας όγδοος βασιλιάς, που όμως ανήκει στην ομάδα των εφτά και προορίζεται για το χαμό.
Όντως το Ντάαθ είναι το επίπεδο-"κεφάλι" που άλλες φορές υπάρχει στην απεικόνιση της Καββαλά και άλλες όχι όπως σε αυτή την εικόνα:
Στην εποχή του Α.Ιωάννη μάλλον δεν
απεικονιζόταν στο δέντρο της ζωής.Επιπρόσθετα ο Ιησούς με τη σταυρική
του θυσία το ενίκησε !Δεν το νίκησε όμως η ανθρωπότητα και σύντομα
ξαναφάνηκε ως εγωϊκότητα συμφεροντολογία,αλαζονεία κ.λ.π.
**Τούτο το μυστήριο Ντάαθ θα μπορούσε να αποτελεί την έδρα του Εαυτού,αυτό που οι Αντβαιντιστές καλούν Καρδιά και είναι μπροστά από το τσάκρα Ανάχατα.Η αναφορά σε αυτό δε γίνεται να εξαντληθεί σε λίγες γραμμές γι'αυτό σταματάμε και αφήνουμε τον μύστη κατά την πορεία στην ατραπό του να το κατανοήσει μόνος του.Ίσως να είναι και ο τελικός προορισμός!
**Τούτο το μυστήριο Ντάαθ θα μπορούσε να αποτελεί την έδρα του Εαυτού,αυτό που οι Αντβαιντιστές καλούν Καρδιά και είναι μπροστά από το τσάκρα Ανάχατα.Η αναφορά σε αυτό δε γίνεται να εξαντληθεί σε λίγες γραμμές γι'αυτό σταματάμε και αφήνουμε τον μύστη κατά την πορεία στην ατραπό του να το κατανοήσει μόνος του.Ίσως να είναι και ο τελικός προορισμός!
Συνεχίζοντας θα θεωρήσουμε λοιπόν ως
6ο επίπεδο-κεφάλι με 2 κέρατα τα σεφιρώθ χοκμα και μπίναχ όπου ο 6ος
άγγελος στερεύει τον Ευφράτη ποταμό και ανοίγει το δρόμο για τους
βασιλιάδες της ανατολής που είναι οι υψηλοί γιόγκι που φτάνουν την
κουνταλίνι στην περιοχή του τρίτου ματιού,του άγνια και του μπούντι που
παράγεται η συνειδητότητα.Εκεί βιώνουν την αδιαφοροποίητη συνειδητότητα του μπαιράβα όπως καλείται στην Τάντρα και είναι ένα βήμα πριν τη θέωση!
Το 7ο επίπεδο-μονοκέρατο κεφάλι
είναι εκείνο του Αέρα του Κετέρ.Εκεί ακούγεται από το θρόνο του
σκοτεινού μας εαυτού του Ντάαθ το ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ και ακολουθεί ένας μεγάλος
σεισμός που είναι η ένωση με τον αγνό Εαυτό μας τον ΑΤΜΑ και μετά
περιγράφεται η καταστροφή της σκοτεινής Βαβυλώνας,της πηγής της μαύρης
μαγείας (η αντίπαλος της Σαμπάλα της πόλης του Ήλιου,άν θέλετε),και η
κατάκτηση του αστρικού χώρου από τις φωτεινές ταξιαρχίες του
Αρνίου-Ιησού.
Το ταξίδι του Αποστόλου στον αστρικό χώρο λαμβάνει τέλος με την έλευση της Νέας Ιερουσαλήμ,του ανώτερου νοητικού χώρου (ντεβαχάν) ,τον 3ο ουρανό του Απ.Παύλου.Εκεί τελειώνει η ταλαιπωρία και ο βασανισμός των κατατρεγμένων ψυχών, όπου βρίσκουν ανάπαυση για χρόνο άγνωστο μέχρι να συνεχίσουν την εξέλιξη τους σε νέο ουρανό και νέα γη.Ο νέος ουρανός και η νέα γη θεωρώ ότι αντιστοιχούν σε νέο πλανήτη όπου θα ενσαρκωθούν οι εξελιγμένες ψυχές,όπως ενσαρκώθηκαν εκείνες του ηρωικού γένους κατά τον Ησίοδο ,στη γη πριν αρκετές χιλιάδες χρόνια.Κατά τον Ρ.Στάινερ λέγεται ο πλανήτης αυτός Ήφαιστος και δεν υπάρχει στο δικό μας ηλιακό σύστημα.
Οί άλλες οι ανεξέλικτες θα συνεχίσουν να βασανίζονται σε κάποιους από τους χώρους του αστρικού ή στον κατώτερο υλικό κόσμο που ζούμε,όπως αυτές που ήδη αναφέραμε ,ως μέδουσες στους ωκεανούς του δορυφόρου Ευρώπη!.
Η αποκάλυψη του Ιωάννη δεν αναφέρει την τελική απελευθέρωση των ψυχών (καϊβάλυα στην ινδουιστική θεολογία) όπου τελικά, οι εξελιγμένες ψυχές θυσιάζονται οι ίδιες καίγοντας το αγνό Εγώ τους και ενσωματώνονται στον ωκεανό της Αγάπης στο Όλον.
Η απάντηση στο γιατί δεν το αναφέρει ίσως δίνεται στο τέλος του Κατά Ιωάννη Ευαγγελίου που είχε γράψει ο ίδιος πριν την Αποκάλυψη.Εκεί αναφέρει τα λόγια του Ιησού ότι ο αγαπημένος του μαθητής δε θα πεθάνει μέχρι να έλθει ο Ιησούς!Όμως ο Ιησούς ποτέ δεν έφυγε αλλά παραμένει στο αιθερικό πεδίο της Γης μαζί μας μέχρι το τέλος του κόσμου.Άρα ο Ιωάννης δεν θα γνωρίσει φυσικό θάνατο και παραμένει και αυτός μαζί μας στη φυσική του μορφή μέχρι το τέλος του κόσμου!
κωπηλάτης
παραπομπές
1]http://users.sch.gr/aiasgr/Agiologia/Euaggelistes/Apostolos_Iwannhs_o_Euaggelisths.htm
2]http://www.e-zine.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=187
3]http://regulushellas.blogspot.gr/2011/02/blog-post_04.html
4]http://www.jesuslovesyou.gr/Bible_Greek/Modern/Revelation/Revelation1_4.htm
http://kokkinokoupi.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου