Σύμπαν και άνθρωπος

Όλα στο σύμπαν αφορούν τη μεταμόρφωση.Η ζωή μας μοιάζει με τις σκέψεις που τη διαμορφώνουν.

Μάρκος Αυρήλιος

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Oι σκέψεις μου και η ενέργεια μου επηρεάζουν την πραγματικότητα μου

Είναι καιρός τώρα που παρατηρώ τις σκέψεις μου. Ο νους είναι ένα υπέροχο εργαλείο που έχει την δυνατότητα τόσο να με απογειώσει όσο και να με τρελάνει.
Είναι ένα υπέροχο εργαλείο που μπορεί να υλοποιήσει τα πιο απίθανα όνειρα μου αλλά και τους πιο τρελούς μου φόβους. Παλιότερα τον φοβόμουν, φοβόμουν να σκεφτώ κάτι αρνητικό γιατί συχνά και ακαριαία συνέβαινε. Τώρα όμως  αυτό άλλαξε, είμαι σε ετοιμότητα, παρατηρώ την αρνητική σκέψη και την ακυρώνω.
Το τελευταίο καιρό όμως έχει συμβεί κάτι καινούργιο.  Αφού έχω παρατηρήσει για πάρα πολύ καιρό πως οι σκέψεις μου και η ενέργεια μου επηρεάζουν την πραγματικότητα μου, τώρα συμβαίνει το εξής:
Κάθε φορά που κάτι με προβληματίζει, κάθε φορά που κάτι με ζορίζει συναισθηματικά, παρατηρώ όλες τις πιθανές σκέψεις που συμβαίνουν ταυτόχρονα μέσα στην οθόνη του μυαλού μου. Ανάλογα με την σκέψη που θα επιλέξω να κρατήσω στο κεφάλι μου για πολύ ώρα, δημιουργούνται αυτόματα και τα ανάλογα συναισθήματα και άλλες αντίστοιχες σκέψεις και έτσι με οδηγούν σε μια δράση που έχει τα ανάλογα συναισθήματα και τις ανάλογες αντιδράσεις και αποτελέσματα. Με λίγα λόγια λαμβάνω πίσω αυτό που εκπέμπω.
Έτσι κάθε φορά που βρίσκομαι σε μια πληθώρα από σκέψεις και οπτικές μιας κατάστασης, κάνω μια παύση και κάνω την εξής ερώτηση στον εαυτό μου.
Ποιες σκέψεις είναι προς όφελος μου;
Και αυτές επιλέγω.
Μπορεί εκείνη την στιγμή η προσωπικότητα να πει, ότι δεν είναι σωστή αυτή η επιλογή και με αυτή την επιλογή είμαι το θύμα και δίνω στον άλλον την αβάντα να κάνει ότι θέλει και άλλα τέτοια ωραία. Εγώ ξαναλέω μέσα μου, ποιες σκέψεις είναι προς όφελος μου; Και αυτές επιλέγω.
Ναι πάντα υπάρχουν και οι σκέψεις που θα μου πουν πως αυτό είναι άδικο, πως πιάνομαι κοροΐδο και άλλα τέτοια, όμως αυτές οι σκέψεις απλά δεν είναι προς όφελος μου γιατί δεν με βοηθάνε ούτε στο να νιώσω καλά, ούτε να συμπεριφερθώ με αγάπη, ούτε να λειτουργήσω με εμπιστοσύνη ότι όλα γίνονται όπως χρειάζονται.
Και όταν επιλέγω τις ωφέλιμες σκέψεις για εμένα τότε  όλα ρέουν ομαλά, όλα ρέουν πολύ όμορφα, μέσα στην αγάπη, μέσα στην γαλήνη και την εμπιστοσύνη.
Και ενώ παλαιότερα αυτές τις επιλογές θα τις θεωρούσα ότι δείχνουν την αδυναμία μου στους άλλους, τώρα καταλαβαίνω πως οι επιλογές που είναι προς όφελος μου, δείχνουν σε εμένα πια, την εσωτερική μου δύναμη. Την δύναμη εκείνη να επιλέγω αυτό που με ωφελεί συναισθηματικά, νοητικά και πνευματικά. Και τα αποτελέσματα είναι υπέροχα και αυτό μου δίνει την αβάντα να συνεχίσω έτσι, επιλέγοντας πάντα τις θετικές σκέψεις, τις σκέψεις αγάπης, τις σκέψεις συμπόνιας, τις καλοπροαίρετες σκέψεις.
Η διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι πριν αντιδράσω μηχανικά σε μια κατάσταση που με έχει ενοχλήσει, κάνω μια παύση, αφήνω όλες τις σκέψεις να περάσουν από το μυαλό μου και τις παρατηρώ.
Μετά διαλέγω αυτές που με συμφέρουν και δεν μου προκαλούν άσχημα συναισθήματα και ανταποκρίνομαι πια συνειδητά.
Δεν αφήνω πια μια καταγεγραμμένη, μηχανική αντίδραση του παρελθόντος να με παρασύρει, αλλά επιλέγω μια άλλη εκδοχή, μια νέα ανταπόκριση. Και με αυτό το τρόπο όχι μόνο γιατρεύω πληγές του παρελθόντος αλλά δεν τις αφήνω να μου δημιουργούν πόνο στο παρόν μου. Και έτσι βάζω τα θεμέλια για ένα πιο χαρούμενο μέλλον.
Είναι τόσο όμορφο όλο αυτό. Είναι τόσο καινούργιο και τόσο λυτρωτικό.
Αισθάνομαι ότι ο νους δεν με ελέγχει πια. Απλά είναι εκεί συνδημιουργός. Είναι εκεί για να εκθέτει όλες τις πιθανές οπτικές και εγώ είμαι αυτή που θα κάνω την τελική επιλογή που θα μου φέρει τα ανάλογα αποτελέσματα και τα ανάλογα συναισθήματα.
Και έτσι υλοποιώ κάθε στιγμή την πραγματικότητα μου.

 Αυτές οι πληροφορίες δημιουργήθηκαν για να κυκλοφορούν και διανέμονται ελεύθερα, αρκεί να περιλαμβάνουν τις λέξεις “Copyright © Χρυσάνθη Ευαγγέλου, LightWorker.gr“. Ευχαριστούμε για την βοήθεια σας να διαδώσουμε το φως!
http://www.lightworker.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου