Παιδιά παιδιά ελάτε έχω παραμύθι να σας πω …
Δώσε κλότσο να γυρίσει παραμύθι να αρχινήσει….
Μια φορά και έναν καιρό …
ήταν ένα βασιλιάς που το πραγματικό του όνομα το αγνοούμε αλλά ήταν τόσο σπουδαίος που οι άνθρωποι τον μυθολόγησαν με το όνομα Ουρανό. Κατά την βασιλεία του έκανε σπουδαία έργα και κυριολεκτικά όλοι ήταν ευτυχισμένοι. Αλλά αγάπησε τόσο πολύ την εξουσία που δεν ήθελε να την χάσει με κανέναν τρόπο.
Το πάθος της ψυχής του ήταν τόσο μεγάλο που στράφηκε εναντίων των ίδιων των συμμάχων του και βασιλιάδων των γύρω χωρών γιατί ήταν ανδρείοι και η εξουσία της περιοχής θα περνούσε σε αυτούς. Οι γειτονικοί βασιλιάδες της περιοχής πέρασαν στην μυθολογία ως οι Κύκλωπες.
Οι Κύκλωπες πέραν του ότι ήταν βασιλιάδες των γειτονικών βασιλείων ήταν και συγγενείς του Ουρανού διότι η μητέρα τους η Γαία δεν ήθελε τα παιδιά της να έχουν την τύχη που ετοίμαζε ο άντρας της Ουρανός.
Έτσι η γυναίκα του Ουρανού καθοδήγησε ένα από τα παιδιά της με τον Ουρανό, τον Ήλο που το μυθολογικό του όνομα ήταν Κρόνος, να σταματήσει την σειρά όλων των ανθρώπων και ιερέων της εποχής που υποστήριζαν τον Ουρανό. Οι ιερείς της εποχής ήταν οι εκπαιδευτές των βασιλιάδων στην τέχνη της διοίκησης και ο βασιλιάς ήταν ταυτόχρονα και αρχιιερέας.
Έτσι η διακοπή της σειράς του Ουρανό και των συνεχιστών ιερέων του μυθολογήθηκε ως το κόψιμο της δύναμης να γεννά ή αλλιώς ο Ήλος του έκοψε τα γεννητικά όργανα.
Ο Ήλος είχε για σύμμαχο του στο έργο αυτό τον αρχιιερέα και θεολόγο Τάαυτο που έμεινε γνωστός στην μυθολογία ως ο Ερμής ο Τρισμέγιστος και μερικούς άλλους βασιλιάδες συμμάχους που ονομάστηκαν Ελοχίμ επειδή ακολούθησαν τον Ελ ή Ήλο Ελληνικά.
- Και οι Έλληνες πώς τους είπαν γιαγιά τους Ελοχίμ;
- Τιτάνες τους είπαν!
Ο βασιλιάς πλέον Ήλος, όμως δεν άργησε να ανησυχήσει για την δικιά του εξουσία. Και στράφηκε εναντίων αυτών που απελευθέρωσε.
Βλέποντας αυτά ο δίκαιος ιερέας του Τάαυτος τον εγκαταλείπει και αναζητά βοήθεια από την γειτονική Ελλάδα.
Οι Έλληνες ανταποκρίνονται και εκστρατεύουν κατά του Ήλου και απελευθερώνουν την περιοχή με την βοήθεια του Τάαυτου κατά την αρχική επιθυμία της Γαίας.
Ο Ήλος ή Ελληνικά Κρόνος νικιέται και οι σύμμαχοι του Ελοχίμ διασκορπίζονται στην Μέση Ανατολή.
Οι Έλληνες μυθολόγησαν τον Ήλο ως Κ(Χ)ρόνο δίοτι ο χρόνος είναι η δύναμη που σκοτώνει ότι έχει γεννηθεί μέσα σε αυτόν.
Οι διασπορά των Ελοχίμ μυθολογήθηκε ότι οι στάλες αίματος του Κρόνου γεννούσαν φίδια όπου έπαφταν.
Αυτό έγινε διότι οι Ελοχίμ είχαν αρχικά θρησκεία την θρησκεία του Τάαυτου που είχε μυθολογήσει τον Δράκο ή νεοελληνικά Φίδι ως σύμβολο αθανασίας και ζωής.
Έτσι η διασπορά των Ελοχίμ ήταν η διασπορά της λατρείας του Δράκου σαν στάλες αίματος στην περιοχή.
Ένας Ελοχίμ υποθέτουμε ότι είχε το όνομα Ιευώ ή παραπλήσιο το οποίο χάνεται η ακριβής προφορά του στα βάθη του χρόνου και παραμένει γνωστό μόνο ως Γιαχβέ.
Αν και οι Ελοχίμ πεθαίνουν και εξαφανίζονται οι άνθρωποι θεοποιούν τους παλιούς βασιλιάδες και ο Γιαχβέ από άνθρωπος Ελοχίμ γίνεται Θεός.
Οι δεσμοί ιερατείων και εξουσίας δεν έχουν πάψει και τα ιερατεία βγάζουν βασιλιάδες που αντιμάχονται ο ένας τον άλλο.
Στην προσπάθεια επικράτησης μόνο ενός βασιλείου και ενός ιερατείου γεννιέται η ιδέα ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να λατρεύουν μόνο τον έναν Θεό από το ένα ιερατείο και όχι τους άλλους.
Ο τότε μονοθεϊσμός δεν έχει στοιχεία θεολογίας ή στοιχεία ηθικής αλλά στοιχεία εξουσίας και ανταγωνισμού των ιερατείων.
Την προώθηση του ενός ιερατείου, του ενός αρχιιερέα βασιλιά και του ενός Θεού αναλαμβάνουν σε μεγάλο ρόλο το ιερατείο του Γιαχβέ.
Αφενός διότι με ένα μόνο Θεό συσπειρώνει τον κόσμο γύρω του ευκολότερα αλλά κυρίως διότι θέλει να επικρατήσει ως το μοναδικό στην περιοχή.
Τα χρόνια περνάν ….
Στην αρχαία Βαβυλώνα στην Εριντού γεννιέται ο βασιλιάς Αδάπας που πολλοί λένε ότι είναι ο Αδάμ.
Ο βασιλιάς Αδάμ αρχικά τάσσεται με το ιερατείο του Γιαχβέ. Οι ιερείς διαπλάθουν τον πνευματικό του κόσμο και μυθολογούν ότι ο Θεός Γιαχβέ δημιουργεί τον πρώτο άνθρωπο.
Εκείνη την εποχή μια άλλη μυθολογική έκφραση είναι ότι οι πολιτισμένοι είναι οι άνθρωποι και οι προς εκπολιτισμό άνθρωποι είναι σαν ζώα, σε άγνοια αλλά και άκακοι.
Η ειρήνη στην περιοχή της Εριντού είναι ιδανική.
Ο Θεός μοιάζει σαν να έχει δημιουργήσει έναν Παράδεισο μια Εδέμ και να έχει βάλει εντός της τον βασιλιά Αδάμ που εκπολιτίζει τους ανθρώπους.
Κατά την αρχαία συνήθεια ο Αδάμ αποκτά γυναίκα έναν συγγενή του ίσως την αδερφή του, την Εύα.
Αυτό μυθολογείται ως ότι ο Αδάμ αποκτά γυναίκα από τον ίδιο του τον εαυτό.
Οι ιερείς προειδοποιούν στον Αδάμ να μην μυηθεί στην θρησκεία του Εά που έχει σύμβολο το φίδι και είναι το αντίπαλο ιερατείο συνεχιστές του Τάαυτου από την εποχή του Ήλου.
Η Εύα όμως αποδέχεται την θρησκεία του Εά και λέει στον άντρα της να κάνει το ίδιο.
Οι ιερείς του Εά αναφέρουν στην Εύα ότι αν αποδεχτεί τον Θεό Εά θα γίνει αυτή και ο Αδάμ βασιλιάδες της περιοχής και αργότερα θα αποθεωθούν κατά την αρχαία παράδοση που οι βασιλιάδες λατρεύονταν ως Θεοί.
Έτσι ο Θεός Φίδι μυθολογείται ότι λέει στην Εύα ότι θα γίνεται ως Θεοί. Όχι με την μεταφυσική έννοια αλλά με την αρχαία παράδοση αποθέωσης των βασιλιάδων.
Οι ιερείς λοιπόν του Γιαχβέ θέλανε τον Αδάμ σαν έναν απλό πνευματικό ηγέτη γυμνό από ενδύματα θεοποιείας αλλά προπάντων από ενδύματα βασιλείας!
Έτσι όταν μαθαίνουν τι έγινε ο Αδάμ και η Εύα έμαθαν ότι είναι γυμνοί αλλά τώρα έχουν φορέσει μια φορεσιά. Όμως δεν είναι τόσο λαμπρή η φορεσιά τους όσο η βασιλική φορεσιά του Γιαχβέ.
Ίσως ο ιερέας Αδάμ να μιλά εδώ απευθείας με το βασιλιά του ιερατείου των τότε Γιαχβιστών και όχι με τον Θεό αλλά με το Θεοποιημένο βασιλιά Γιαχβέ.
Μόλις λοιπόν έχει καταλάβει ο Γιαχβέ τι έχει γίνει τους καταταράσσεται και τους διώχνει από το ιερατείο του.
Αυτήν ήταν η έξοδος του Αδάμ και της Εύας από τον Παράδεισο.
Οπότε μην ανησυχείτε, ο Θεός δεν καταράστηκε τον πρώτο άνθρωπο.
Απλά ο Θεοποιημένος βασιλιάς Γιαχβέ καταράστηκε τον ιερέα του Αδάμ και την γυναίκα του Εύα και τους έδιωξε από το ιερατείο του.
Τα χρόνια περνάν ….
Οι άνθρωποι πλέον δεν θυμούνται περί Ήλου, Τάαυτου, Ελοχίμ, βασιλια Γιαχβέ, βασιλιά Αδάμ κτλ
Όλα αυτά έχουν περάσει στην λήθη της ιστορίας έχουν γίνει θρύλος και θεολογία.
Έτσι οι Εβραίοι πλέον λατρεύουν τον Θεό μεν αλλά με το όνομα Γιαχβέ διότι αυτό έχουν μάθει και δεν γνωρίζουν πλέον τι έχει γίνει.
Γεννιέται ο Ιησούς, ένας μεταρρυθμιστής θεολόγος της εποχής που μαθαίνει τι έχει γίνει και θέλει να πει στους ανθρώπους ότι ξέρετε ο Γιαχβέ που λατρεύεται είναι ένας παλιός βασιλιάς που θεοποιήθηκε. Και επιχειρεί να κάνει κάποια θρησκευτική μεταρρύθμιση.
Το τότε ιερατείο όμως τον θεωρεί ως απειλή για την θρησκεία του λαού και τον σκοτώνουν.
Οι αρχαίοι Έλληνες φιλοσοφούν τι προηγείται πριν από κάθε ζωή και βλέπουν ότι πριν κάθε γέννηση προηγείται ο έρωτας δύο ανθρώπων.
Τι φοβερή διαπίστωση θα μου πείτε;
Ναι αλλά αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι τον Έρωτα τον συμβολίζουν με το άστρο της Αυγής που βγαίνει λίγο πριν την γέννηση του φωτός από τον Ήλιο.
Έτσι ο Έρωτας έχει σύμβολο τον Εωσφόρο και το φως είναι η γέννηση της ζωής από τον Θεό που έχει σύμβολο τον ήλιο!
Επειδή όμως ο Τάαυτος μυθολόγησε τον έρωτα με το φίδι οι δύο μυθολογίες την εποχή του Ευαγγελιστή Ιωάννη αναμειγνύονται και ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη γράφει ότι ο Ιησούς (που έμαθε την Εβραϊκή ιστορία και τάχθηκε με το μέρος του Τάαυτου) είναι ο Εωσφόρος, το πρωϊνό λαμπρό αστέρι.
Τα χρόνια περνούν …
Ο κόσμος βρίσκεται σε διαμάχη διότι οι Χριστιανοί συνθλίβουν κυριολεκτικά την αρχαία Ελληνική θρησκεία και τον παγανισμό.
και των απογόνων του Φιδιού (Τάαυτου). Όμως επειδή ο Ιησούς τάσσεται υπέρ του Τάαυτου η κατάρα ποιάνει Χριστιανούς αλλά και όσοι λατρεύουν την αρχαία Ελληνική θρησκεία.
Αυτή ήταν η κατάρα του τότε ιερατείου του ανθρώπου Ελοχίμ Γιαχβέ προς την Εύα.
Ενώ λοιπόν οι άλλες δύο κατάρες προς τον Αδάμ (προς Εβραίους) και τον Τάαυτο (με την Θεοποίηση του Ιησού) έχουν τερματιστεί στις μέρες μας τερματίζεται και η κατάρα προς την Εύα.
Και ζήσαν αυτοί καλά και θα ζήσουμε και μεις καλύτερα….
- Και μετά και μετά; Τι έγινε γιαγιά Αριάδνη;
- Μετά σώθηκε και ο Γιαχβέ αλλά αυτό είναι ένα άλλο κόκκινο κουβάρι παραμυθιού ….
Ένας απλός σύγχρονος μύθος…. αλλά ποιος πλέον πιστεύει σε παραμύθια…..;
Δώσε κλότσο να γυρίσει παραμύθι να αρχινήσει….
Μια φορά και έναν καιρό …
ήταν ένα βασιλιάς που το πραγματικό του όνομα το αγνοούμε αλλά ήταν τόσο σπουδαίος που οι άνθρωποι τον μυθολόγησαν με το όνομα Ουρανό. Κατά την βασιλεία του έκανε σπουδαία έργα και κυριολεκτικά όλοι ήταν ευτυχισμένοι. Αλλά αγάπησε τόσο πολύ την εξουσία που δεν ήθελε να την χάσει με κανέναν τρόπο.
Το πάθος της ψυχής του ήταν τόσο μεγάλο που στράφηκε εναντίων των ίδιων των συμμάχων του και βασιλιάδων των γύρω χωρών γιατί ήταν ανδρείοι και η εξουσία της περιοχής θα περνούσε σε αυτούς. Οι γειτονικοί βασιλιάδες της περιοχής πέρασαν στην μυθολογία ως οι Κύκλωπες.
Οι Κύκλωπες πέραν του ότι ήταν βασιλιάδες των γειτονικών βασιλείων ήταν και συγγενείς του Ουρανού διότι η μητέρα τους η Γαία δεν ήθελε τα παιδιά της να έχουν την τύχη που ετοίμαζε ο άντρας της Ουρανός.
Έτσι η γυναίκα του Ουρανού καθοδήγησε ένα από τα παιδιά της με τον Ουρανό, τον Ήλο που το μυθολογικό του όνομα ήταν Κρόνος, να σταματήσει την σειρά όλων των ανθρώπων και ιερέων της εποχής που υποστήριζαν τον Ουρανό. Οι ιερείς της εποχής ήταν οι εκπαιδευτές των βασιλιάδων στην τέχνη της διοίκησης και ο βασιλιάς ήταν ταυτόχρονα και αρχιιερέας.
Έτσι η διακοπή της σειράς του Ουρανό και των συνεχιστών ιερέων του μυθολογήθηκε ως το κόψιμο της δύναμης να γεννά ή αλλιώς ο Ήλος του έκοψε τα γεννητικά όργανα.
Ο Ήλος είχε για σύμμαχο του στο έργο αυτό τον αρχιιερέα και θεολόγο Τάαυτο που έμεινε γνωστός στην μυθολογία ως ο Ερμής ο Τρισμέγιστος και μερικούς άλλους βασιλιάδες συμμάχους που ονομάστηκαν Ελοχίμ επειδή ακολούθησαν τον Ελ ή Ήλο Ελληνικά.
- Και οι Έλληνες πώς τους είπαν γιαγιά τους Ελοχίμ;
- Τιτάνες τους είπαν!
Ο βασιλιάς πλέον Ήλος, όμως δεν άργησε να ανησυχήσει για την δικιά του εξουσία. Και στράφηκε εναντίων αυτών που απελευθέρωσε.
Βλέποντας αυτά ο δίκαιος ιερέας του Τάαυτος τον εγκαταλείπει και αναζητά βοήθεια από την γειτονική Ελλάδα.
Οι Έλληνες ανταποκρίνονται και εκστρατεύουν κατά του Ήλου και απελευθερώνουν την περιοχή με την βοήθεια του Τάαυτου κατά την αρχική επιθυμία της Γαίας.
Ο Ήλος ή Ελληνικά Κρόνος νικιέται και οι σύμμαχοι του Ελοχίμ διασκορπίζονται στην Μέση Ανατολή.
Οι Έλληνες μυθολόγησαν τον Ήλο ως Κ(Χ)ρόνο δίοτι ο χρόνος είναι η δύναμη που σκοτώνει ότι έχει γεννηθεί μέσα σε αυτόν.
Οι διασπορά των Ελοχίμ μυθολογήθηκε ότι οι στάλες αίματος του Κρόνου γεννούσαν φίδια όπου έπαφταν.
Αυτό έγινε διότι οι Ελοχίμ είχαν αρχικά θρησκεία την θρησκεία του Τάαυτου που είχε μυθολογήσει τον Δράκο ή νεοελληνικά Φίδι ως σύμβολο αθανασίας και ζωής.
Έτσι η διασπορά των Ελοχίμ ήταν η διασπορά της λατρείας του Δράκου σαν στάλες αίματος στην περιοχή.
Ένας Ελοχίμ υποθέτουμε ότι είχε το όνομα Ιευώ ή παραπλήσιο το οποίο χάνεται η ακριβής προφορά του στα βάθη του χρόνου και παραμένει γνωστό μόνο ως Γιαχβέ.
Αν και οι Ελοχίμ πεθαίνουν και εξαφανίζονται οι άνθρωποι θεοποιούν τους παλιούς βασιλιάδες και ο Γιαχβέ από άνθρωπος Ελοχίμ γίνεται Θεός.
Οι δεσμοί ιερατείων και εξουσίας δεν έχουν πάψει και τα ιερατεία βγάζουν βασιλιάδες που αντιμάχονται ο ένας τον άλλο.
Στην προσπάθεια επικράτησης μόνο ενός βασιλείου και ενός ιερατείου γεννιέται η ιδέα ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να λατρεύουν μόνο τον έναν Θεό από το ένα ιερατείο και όχι τους άλλους.
Ο τότε μονοθεϊσμός δεν έχει στοιχεία θεολογίας ή στοιχεία ηθικής αλλά στοιχεία εξουσίας και ανταγωνισμού των ιερατείων.
Την προώθηση του ενός ιερατείου, του ενός αρχιιερέα βασιλιά και του ενός Θεού αναλαμβάνουν σε μεγάλο ρόλο το ιερατείο του Γιαχβέ.
Αφενός διότι με ένα μόνο Θεό συσπειρώνει τον κόσμο γύρω του ευκολότερα αλλά κυρίως διότι θέλει να επικρατήσει ως το μοναδικό στην περιοχή.
Τα χρόνια περνάν ….
Στην αρχαία Βαβυλώνα στην Εριντού γεννιέται ο βασιλιάς Αδάπας που πολλοί λένε ότι είναι ο Αδάμ.
Ο βασιλιάς Αδάμ αρχικά τάσσεται με το ιερατείο του Γιαχβέ. Οι ιερείς διαπλάθουν τον πνευματικό του κόσμο και μυθολογούν ότι ο Θεός Γιαχβέ δημιουργεί τον πρώτο άνθρωπο.
Εκείνη την εποχή μια άλλη μυθολογική έκφραση είναι ότι οι πολιτισμένοι είναι οι άνθρωποι και οι προς εκπολιτισμό άνθρωποι είναι σαν ζώα, σε άγνοια αλλά και άκακοι.
Η ειρήνη στην περιοχή της Εριντού είναι ιδανική.
Ο Θεός μοιάζει σαν να έχει δημιουργήσει έναν Παράδεισο μια Εδέμ και να έχει βάλει εντός της τον βασιλιά Αδάμ που εκπολιτίζει τους ανθρώπους.
Κατά την αρχαία συνήθεια ο Αδάμ αποκτά γυναίκα έναν συγγενή του ίσως την αδερφή του, την Εύα.
Αυτό μυθολογείται ως ότι ο Αδάμ αποκτά γυναίκα από τον ίδιο του τον εαυτό.
Οι ιερείς προειδοποιούν στον Αδάμ να μην μυηθεί στην θρησκεία του Εά που έχει σύμβολο το φίδι και είναι το αντίπαλο ιερατείο συνεχιστές του Τάαυτου από την εποχή του Ήλου.
Η Εύα όμως αποδέχεται την θρησκεία του Εά και λέει στον άντρα της να κάνει το ίδιο.
Οι ιερείς του Εά αναφέρουν στην Εύα ότι αν αποδεχτεί τον Θεό Εά θα γίνει αυτή και ο Αδάμ βασιλιάδες της περιοχής και αργότερα θα αποθεωθούν κατά την αρχαία παράδοση που οι βασιλιάδες λατρεύονταν ως Θεοί.
Έτσι ο Θεός Φίδι μυθολογείται ότι λέει στην Εύα ότι θα γίνεται ως Θεοί. Όχι με την μεταφυσική έννοια αλλά με την αρχαία παράδοση αποθέωσης των βασιλιάδων.
Οι ιερείς λοιπόν του Γιαχβέ θέλανε τον Αδάμ σαν έναν απλό πνευματικό ηγέτη γυμνό από ενδύματα θεοποιείας αλλά προπάντων από ενδύματα βασιλείας!
Έτσι όταν μαθαίνουν τι έγινε ο Αδάμ και η Εύα έμαθαν ότι είναι γυμνοί αλλά τώρα έχουν φορέσει μια φορεσιά. Όμως δεν είναι τόσο λαμπρή η φορεσιά τους όσο η βασιλική φορεσιά του Γιαχβέ.
Ίσως ο ιερέας Αδάμ να μιλά εδώ απευθείας με το βασιλιά του ιερατείου των τότε Γιαχβιστών και όχι με τον Θεό αλλά με το Θεοποιημένο βασιλιά Γιαχβέ.
Μόλις λοιπόν έχει καταλάβει ο Γιαχβέ τι έχει γίνει τους καταταράσσεται και τους διώχνει από το ιερατείο του.
Αυτήν ήταν η έξοδος του Αδάμ και της Εύας από τον Παράδεισο.
Οπότε μην ανησυχείτε, ο Θεός δεν καταράστηκε τον πρώτο άνθρωπο.
Απλά ο Θεοποιημένος βασιλιάς Γιαχβέ καταράστηκε τον ιερέα του Αδάμ και την γυναίκα του Εύα και τους έδιωξε από το ιερατείο του.
Τα χρόνια περνάν ….
Οι άνθρωποι πλέον δεν θυμούνται περί Ήλου, Τάαυτου, Ελοχίμ, βασιλια Γιαχβέ, βασιλιά Αδάμ κτλ
Όλα αυτά έχουν περάσει στην λήθη της ιστορίας έχουν γίνει θρύλος και θεολογία.
Έτσι οι Εβραίοι πλέον λατρεύουν τον Θεό μεν αλλά με το όνομα Γιαχβέ διότι αυτό έχουν μάθει και δεν γνωρίζουν πλέον τι έχει γίνει.
Γεννιέται ο Ιησούς, ένας μεταρρυθμιστής θεολόγος της εποχής που μαθαίνει τι έχει γίνει και θέλει να πει στους ανθρώπους ότι ξέρετε ο Γιαχβέ που λατρεύεται είναι ένας παλιός βασιλιάς που θεοποιήθηκε. Και επιχειρεί να κάνει κάποια θρησκευτική μεταρρύθμιση.
Το τότε ιερατείο όμως τον θεωρεί ως απειλή για την θρησκεία του λαού και τον σκοτώνουν.
Οι αρχαίοι Έλληνες φιλοσοφούν τι προηγείται πριν από κάθε ζωή και βλέπουν ότι πριν κάθε γέννηση προηγείται ο έρωτας δύο ανθρώπων.
Τι φοβερή διαπίστωση θα μου πείτε;
Ναι αλλά αυτό που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι τον Έρωτα τον συμβολίζουν με το άστρο της Αυγής που βγαίνει λίγο πριν την γέννηση του φωτός από τον Ήλιο.
Έτσι ο Έρωτας έχει σύμβολο τον Εωσφόρο και το φως είναι η γέννηση της ζωής από τον Θεό που έχει σύμβολο τον ήλιο!
Επειδή όμως ο Τάαυτος μυθολόγησε τον έρωτα με το φίδι οι δύο μυθολογίες την εποχή του Ευαγγελιστή Ιωάννη αναμειγνύονται και ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη γράφει ότι ο Ιησούς (που έμαθε την Εβραϊκή ιστορία και τάχθηκε με το μέρος του Τάαυτου) είναι ο Εωσφόρος, το πρωϊνό λαμπρό αστέρι.
Τα χρόνια περνούν …
Ο κόσμος βρίσκεται σε διαμάχη διότι οι Χριστιανοί συνθλίβουν κυριολεκτικά την αρχαία Ελληνική θρησκεία και τον παγανισμό.
και έχθραν θέλω στήσει αναμέσον σου και της γυναικός,Δλδ έχθρα μεταξύ της Εύας και της θρησκείας του Τάαυτου (Φίδι)
και αναμέσον του σπέρματός σου και του σπέρματος αυτής·Δλδ η έχθρα να είναι ανάμεσα στους απογόνους της Εύας (λαοί πλην όσων λατρεύουν τον Γιαχβέ)
και των απογόνων του Φιδιού (Τάαυτου). Όμως επειδή ο Ιησούς τάσσεται υπέρ του Τάαυτου η κατάρα ποιάνει Χριστιανούς αλλά και όσοι λατρεύουν την αρχαία Ελληνική θρησκεία.
αυτό θέλει σου συντρίψει την κεφαλήν,Δλδ οι Χριστιανοί να συντρίψουν την κεφαλή που είναι ο η λατρεία των αρχαίων Ελλήνων με την οποία συντάχθηκε ο Τάαυτος (Φίδι)
και συ θέλεις κεντήσει την πτέρναν αυτού.Δλδ οι αναβιωτές των παγανιστικών θρησκειών να προσπαθούν να εκδικηθούν τους Χριστιανούς.
Αυτή ήταν η κατάρα του τότε ιερατείου του ανθρώπου Ελοχίμ Γιαχβέ προς την Εύα.
Ενώ λοιπόν οι άλλες δύο κατάρες προς τον Αδάμ (προς Εβραίους) και τον Τάαυτο (με την Θεοποίηση του Ιησού) έχουν τερματιστεί στις μέρες μας τερματίζεται και η κατάρα προς την Εύα.
Και ζήσαν αυτοί καλά και θα ζήσουμε και μεις καλύτερα….
- Και μετά και μετά; Τι έγινε γιαγιά Αριάδνη;
- Μετά σώθηκε και ο Γιαχβέ αλλά αυτό είναι ένα άλλο κόκκινο κουβάρι παραμυθιού ….
Ένας απλός σύγχρονος μύθος…. αλλά ποιος πλέον πιστεύει σε παραμύθια…..;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου